Enrico, a former diplomat, is detained in North Africa, accused of murdering his wife. Both in prison and outside, he maintains a secret relationship with his wife's daughter, Nina. But a young American engineer, Matthew, appears and tries to get Nina's attention and get her out of that depraved environment.