Relations between Paco and Carmen have not been going well for some time, so they decide to separate. Paco, newly independent, meets Marta and Patricia, aunt and niece, and convinces Victor to go out with them. Meanwhile, Carmen is courted by Faustino and an old classmate. In this way, the personal relationships of the protagonists are altered.