Reza Niro, son of the Emperor of Tirán, arrives in Madrid attracted by the city's avant-garde spirit. There, in addition to the most satisfying adventures, he meets a nymphomaniac girl with whom he falls in love. But in the labyrinth of passions, he encounters his father's first wife.