An iconoclastic girls' school is under investigation by the state. The person in charge, while waiting for the meeting time, falls asleep. She dreams that all the girls who study and work at the school satisfy her passions in the most incredible ways. When she wakes up, she immediately signs the book that determines the end of the institution.