Over a hundred South-American political prisoners are confined, without a trial, in a concentration camp, isolated from the world. The military officers, who are in charge of guarding them, are unable to force them to abandon their ideals and their spirit of resistence. Thanks to a transmitter, the prisoners manage to inform about their situation and the camp authorities are obliged to transfer them to another place.