Medellinen (Kolonbia) jaio zen 1951n. Batxilergoa bere herrialdean ikasi zuen, gero Argazkigintza eta Arte Dramatikoa ikasi zituen Estatu Batuetan eta Komunikazioaren Diseinua Britainia Handian. Telebistan eta zineman espezializatu zen BCCn. Bi urtez aritu zen Bogotan unibertsitateko irakaskuntzan. Kolonbiako telebistarako hainbat programa, publizitate iragarkiak eta film labur batzuk zuzendu ditu.