Film labur honen helburua, eliza baten atean gau batean haur bat aurkitu ondoren arlote baten gainditzea erakustea da. Pertsonaia nagusiaren beldur nagusia da aurkitu zuen eta harena ez den neskato horrek birsortu ondoren, egunen batean bere bizitzako ilusioa erreklamatu eta berriro suntsituko zaiola.