Sir Maddox gerra baten ondoren etxera itzultzean, bere familia osoa hilda eta bere lurrak hondatuta aurkituko ditu. Mendeku bila irtetean, istripu bat gertatzen zaio, eta dontzeila batek salbatzen du. Atzetik jarraitzen dionean, Aingeru Beltzaren preso dela ohartzen da, eta haren bizitza salbatzea erabakitzen du esker onez.