Bere buruari egindako film hau "zinema mutuko eta, bereziki, komediako zuzendari eta aktore guztiei egindako omenaldi" gisa aurkezten da. Filma agerian geratzen da zinema mutu klasikoko pertsona guztiak: margolaria, bilaua, indartsua eta abar.