Antzeztaldeko aktore batek, lehen aktorearen jeloskortasun profesionalak baztertuta, egoera utzi eta bere rola hartzea erabaki du, hain zuzen ere, estreinaldiaren egunean bertan. Zuzendariaren hitzetan, filmak "formulazio akratako parabola bati buruzko hausnarketa estetikoa" izan nahi du.