Haurtzaroa, irudimena, samurtasuna, jolasa eta abar dira istorio honetako gaiak. Neska batek munstro batekin harreman bat irudikatzen du, bere prisma inuzentearen azpian bizi delarik. Filma Frankesteinen mitoarekin lotuta dago.