Pertsonen arteko harremanez, komunikazioaz, absentziaz, oroitzapenaz eta maitasunaz hitz egiten du filmak. Gai horiek guztiak gogoeta gisa azaltzen dira, haustura sentimentala pairatzen duten bi pertsonaiaren arteko harremanean.