El Circo de las ilusiones existentziaren kontzientziazioa da, eguneroko bizitzan zehar oso maila txarreko jauregi batetik ikusita. Zirkuak gogoeta prozesu osoaren eszenatoki gisa balio du, kamerak buruarekin bat egingo balu bezala.