Gerra zibilaren garaian girotutako film honetan, Gaztelako herri bateko biztanleek soldata bidezkoagoa lortzeko dituzten nahiak kontatzen dira. Ukatzen zaizkien behar xumeenen aitzinean, lekuko aberatsak ugaritasunaren eta apalen mespretxuaren artean bizi dira. Nekazariek hasitako borroka ez dute jauntxoek onartzen eta sarraskia pizten da. Azken sekuentziak gerra garaian suntsitu ziren, eta, beraz, filma osatu gabe dago. Hala ere, haren edukia nahikoa argia da ulertzeko.