LAYA FILM, Comisariat de Propaganda de la Generalitat de Catalunyari atxikitako ekoizlea, 1936ko azaroan sortu zenetik 90.000 metro inguru pelikula ekoiztu zituen bere albistegi eta dokumentaletarako. Euskaditik Kataluniako herriari erakusten zitzaizkion berriak erakusten ditu film labur honek.