Miguel, bihotzetik gaixorik dagoen gazte bat da. Gaixotasun honek ez dio bere emaztearekin harreman sexualak edukitzen uzten. Ezkontzaren bosgarren urtebetetzea ospatzearren, Miguelek haurtzaroa pasa zuen, Madriletik urruti dagoen etxalde batetara joaten dira. Bihotzeko batek, harrigarriak bezain atseginak diren sentsazioak sortarazten dizkio. Gauerdian etxe inguruan dabilen gizon batekin indarketa bat izango du, bigarren eta behin betiko bihotzeko berri bat sortaraziz.