Forest, falangista izandakoa, Costa Brava-ko herri batetan bere oroitzapenak idazten bizi da. Txikia zenetik ikusi ez duen bere iloba Mariana, egun batzuk pasatzeko asmotan bere etxean agertzen da. Marianaren gaztetasunak, etorriak eta desinhibitze sexualak, Forest asko durduzatzen dute. Bere osaba seduzitzeko Marianaren ahaleginak, emaitzak ematen ditu. Ordu batzuk beranduago aita-alaba direla jakingo dute.