Michael Flahertyren historiaren bidez, IRA eta Britaniar ejerzitoaren arteko borroka krudelaren zehazkizunak aditzera ematen dira. Vietnamen Ipar-Amerikako ejerzitotik desmobilizatua izan ondoren, Michael Flaherty Irlandara doa, bere aitonak duela urte asko ingelesen aurka borrokatu zuen lekura, IRA Probisionalera batu ahal izateko.