Bluek egunez garaje batetan lan egiten du eta gauez "Ital Lion" izeneko reggae talde batetan abesten du. "Ital Lion" taldeak txapelketa bat irabaziko du eta reggae musikaren munduan hoberena den Jah Shaka-ri aurre egin beharko diote. Spark, Lover, Blue, Beefy eta Errol taldekideek, duten diru guztia Jah Shakarekin lehiatu ahal izateko, soinu tresnak erosten gastatuko dute.