Quique, Olmo eta Juanek, kantauri itxas-ertzean, zelai etxe batetan uda pasatzea erabaki dute. Quiquek zirujiaren bidez emakume bihurtu nahi du. Olmo, sormen krisi bat pasatzen ari den margolari bitalista da eta Juan, aktorea, polaroid baten bidez inguruko egoerak jasotzen ditu. Beraien artean erkide dutena homosexualitatea da, baina ikuspegi desberdinetatik bizi dute.