Jaimek, esperientzia oniriko batzuren ondorioz, Catalinarekin harreman erotikoak ditu. Emakumeei buruz dituen ideia nahastuak eta edipo tankerako harremanak edukitzeko gogoek (ama ez du hamaika urtetan ikusi) haurtzaroa pasa zuen etxera Catalinarekin joanarazten diote. Bere inkontzientean Catalina bere amaren irudiarekin batzen da, eta Jaimek Catalina hartzen duenean, blokeo psikologikoa hausten da.