Anatoliako ekialdean aurkitzen den herriska bat kontrolatzen dute Aga lurjabeak eta Cheik agintari erlijiosoak. Besir aberatsaren emaztegaia da Hazal, famili pobreenetariko baten alaba. Besir soldaduska egitera doa baina ez da itzultzen. Agindua eta ohitura jarraituz Hazalek Besiren anai txikiarekin, Omerekin, ezkondu behar du. Ezkontza eraman ezina egiten da.