Gerrate atomiko batek mundua hondatzen du. Bizirik gelditu den gizartea sakabanaturik eta nekezian aurkitzen da. "Doktoreek" "gizadiaren berreraiketa programa" burutzen dute. Endekatutako pertsonak, gizarteko pertsonetan eraldatzen dituzte. Pernat hauetako bat da, gizon artifizial bat.