Wladyslaw Goralewicz, bere garaian munduko gizon indartsuena izandakoa, agure dela, bere bizitzako gertakizun garrantzitsuenak kontatzen ditu. Emakume dotoreekin edukitako topaketak, "belle epoque" eko jaiak, bere lana, bere lagunak eta bere borrokaren artearen edertasunaz zoraturik, atletarentzat aria bat entonatzen zuen tenorea gogoratzen ditu.