De Waal rutinazko kontrol batetarako sartzen da hospitalean. Baina hiru astetara gaixorik dagela esaten diote eta berarentzat ezezagun den bakardade eta itxialdi mundu batetan sartzen da. Bere gela-kidea, Frank, alaia eta maitagarria da, eta bien artean, filmaren ardatz den adiskidetasun sendo bat sortzen da.