Kafearen boom-a jarraituz milaka japoniar bizitza hobe baten bila Brasilera jo zuten. Kasu berean Yamada eta Titoe ezkondu beharrean aurkitzen dira inmigrazio bulegoak jartzen dizkien eragozpenak alde batetara uzteko. Beraien ilusio bakarra Japon-era aberats itzultzea da. Baina errealitatean animaliei dagokien bizitza bat jasan beharko dute.