Elkarrekin gurutzatzen diren hiru istorioetan egungo mota desberdinetako hiru gazteren bizitzak azaltzen zaizkigu. Enzo, sexu abenturak izango dituelakoan Poloniara bidai bat prestatzen ari da. Ruggero-k komuna batean bizitzeko bere familia utzi du. Eta Leo-k, ahul eta lotsatiak, espainiar turista batekin maitasun historia labur bat biziko du.