Antoniak eta Bernardok, ezkontzera eramango dituen maitasun istorio bat biziko dute. Biak, nekazarien lan baldintzak hobetzeko borrokan sarturik daude. 1948. urtean egiten den grebak, "sozialismorako bide italiarra" ren eta borroka armatuaren esanahiari buruzko galderak egitera eramango ditu. 1950etik aurrera Industriaren bilakaerak nekazari asko eta asko hirietara eramango ditu. Filmak egiazko gertakizunak berreraikitzen ditu.