Lászlo Budapesten bizi den gazte bat da. Goiz batetan txeke bat ordaintzeko leihatila baten aurrean aurkitzen da baina iritziz aldatu eta dirua gordetzen du. Egunean zehar gauza desberdinetan gastatuko du. Beste garai bateko oroimenak ekarriko dizkion eskolako lagun batekin aurkitzen da eta ilunabarrean gertuen dagoen komisaldegira joaten da.