Hamalau urteko neskatxa batek, bizi den herrian, bizitza bikoitz bat darama. Egunez eskolara joaten da eta musika ikasten du, denbora ederki aprobetxatuz. Gauez gurasoen etxea uzten du gizon mutu eta bakarti batekin laguntasun ordu batzuk pasatzeko.