Euskal abertzaletasunaren lehen bultzatzailearen irudia eta Sabino Aranaren bizitzan eragina izan zuten gertakizunak lau zatitan azaltzen dira: fikzio sekuentziak, dokumentala, filma zahar bat eta garaiko argazkiak.