Luci, berrogei urtedun etsia, polizia batekin ezkonduta dago. Pepi alboko etxean bizi da eta gazte amoral, berezko, adimentsu, moderno eta bizizalea da. Boom-ek hamasei urte besterik ez ditu eta bihurria eta biziotsu xamarra da. Luciren senarrak Pepik duen marihuana laborantza isiltzearen truke, hau bortxatzen du. Luci eta Boom maitaleak egiten dira eta Pepik maitasun horren historioa idatziko du.