Alfredo, Domingo eta Jesus, gartzel motako arautegia duen edukategi batetan aurkitzen dira. Maneiaturiko garbiketako neska baten laguntzaz, morala, disziplina eta terrorearen bidez, gazte hauek "hezitzeaz" arduratzen dira Octavio eta Francisco, apaiz gazteak.