Barnetegi batetan, neskek ikasketetaz arduratzeaz gain, lantegi textil batetan egiten dute lan. Bakoitzak bere arazoak ditu, batzutan txikiak eta arruntak, bestetan larriak eta itxuraz konponezinak.