Berari eta bere inguruan bizi izan diren pertsonei egindako elkarrizketen bidez eta bere filmeen eszenen bitartez, Anna Magnaniren bizitza eta lana azaltzen digu filme honek; bere arrakastak, estutasunak eta inkonformismoa.