Paul eta Erwin 67 zenbakia duen etxearen barruko atariko lagun taldeko bi adiskide dira. Paulen aita lanik gabe dago, eta bere familia estutasun handitan aurkitzen da. Erwin-ek atarian mozorro festa bat egin nahi du baina, egoera honetan, bere lagunaren ideiaren aurrean Paul-ek ez dauka ilusio handirik. Festa antolatzen ari direla, Paulen familiaren egoera gero eta okerragoa da. Etxea ere ezin dezakete ordaindu. Ondorioz festan jasotako diru guztia famili honen alokairua ordaintzeko erabiliko dute. Urte bat beranduago, 1933. urtean, 67 portalaren barruko atariko lagun-taldea desagertu da.