Albert, bere ordukotasun eza eta bere portaera txarragatik, inprimategi batetan egiten duen lanetik botatzen dute. Silvak, Albert- ekin bizi den lagunak, Toni bere lehengo laguna zenaren antzerki konpainian lan egin nahi du. Albert-ek Tonirengan lehiakide bat ikusten du eta Silvaren aditasuna bereganatzeko ahalegin guztiak egiten ditu.