1937ko apririlak 26an Gernikak pairatutako nazien hegazkin-erasoak hiria suntsitu zuen. Filme honek gertakizun hura berreraikitzen du, garaiko irudi zaharrak eta Pablo Picassoren muralaren planoak tartekatuz.