The only cinematographic work of the abstract painter Ruiz Balerdi is a short film drawn on cellulose without emulsifying which is one of the most famous experimental shorts of Spanish cinema. A jacket kills a rhinoceros and the din of the shot alters the life of the jungle. The animals are frightened, a tribe of natives dance, a lion appears and chases the huntress; she terrified, runs away and screams. Will Tarzan save the huntress?