From the arid planet where he lives, the young Luke throws himself into a colossal galactic adventure in search of a princess kidnapped on a neighboring planet. With his two robots and thanks to the help of his friend Han and the elderly Ben, the boy will run incredible adventures that will culminate in an unprecedented space battle, to conquer the gigantic planet "Star of death"