Luis Buñuel
El Jaibo, gaizkile gazte batek zentzategitik ihes egiten du eta Mexikoko aldiriko auzo bateko bere lagunekin elkartzen da. Horietako batekin, Pedrorekin, itsu bati lapurreta egiten saiatuko da. Egun batzuren buruan, El Jaibok Pedroren aurrean mutil bat hiltzen du, antza haren erruagatik bidali baitzuten zentzategira. Gorabehera honez gero, Pedro eta El Jaiboren halabeharrak zoritxarrerako bat egingo dute.