Antton Merikaetxebarria (Bilbao, 1944) es un cineasta vizcaíno. En 1972 realizó su primer cortometraje: Oldarren zurrumurruak. A continuación le siguieron Barrio Rekalde Betolaza (1974), Arrantzale (1975) eta Euskal Santutegi sakona (1976).