Sosuke, bost urteko mutikoa, itsasoari begira bizi da itsaslabar baten punturik garaienean. Goiz batean, etxe azpiko hondartza harritsuan jolasten ari dela, Ponyo izeneko koloretako arraintxo batekin egingo du topo. Arrainak burua mermelada pote batean dauka trabatuta. Sosukek handik aterako du eta plastikozko ontzi berde batean gordeko du. Ponyo eta Sosuke elkarrekin liluratuta daude. "Ez zaitez arduratu, nik babestu eta zainduko zaitut", esango dio mutikoak. Baina garai batean gizakia izan zen eta orain ozeanoaren sakontasunean bizi den aztia den Ponyoren aitak, Fujimotok, berarekin itzultzera behartuko du alaba, itsasoaren sakonera.