Frank McCloud Cayo Largoko hotel txiki batera joango da; hotela, James Temple gurpil-aulkian doan elbarriak eta haren erraina Norak zuzentzen dute. Azken hori, Bigarren Mundu Gerran hil zen lagun baten emaztea da. Nora eta Jamesek ongietorri beroa egingo diote, baina Johnny Rocco gangster iheslariak eta haren bandak hartuko dute hotela. Frankek ez du ezer egin nahiko, baina Roccok gaizkile taldeak Kubara ihes egiteko erabili nahi duen itsasontzia gidatzera behartuko du.