Robert Wise
AEBetako Sezesio-Gerrako preso konfederatu batzuk euren harrapatzaileei indioen aurka borrokatzen laguntzea erabakiko dute. Fortean, kolonel ero bat gerrak eta maitasun ezak eragindako zauriei aurre egiten saiatuko da. Giza-gatazka korapilotsu bat, amaiera ia fantasmagorikoarekin.