Famili arrunt baten egun bateko kontuak. Aita hondartzara doa, semearekin jolastu, pasiatu eta arrantzaleekin solasean ibiltzera. Amak amona zaharren egoitzatik aterako du, pasio bat eman eta zenbait oroitzapen gogoratzeko. Film honetan, orduak lasai, goxo eta malenkoniatsu samar igaroko dira. Olerki intimista bat da, non elkarrizketak, naturaren soinuak traba ez daitezen, ahots geldiz ahozkatzen diren. Kamera erne dabil, baina urrun, umiltasun gaindiezin batek hartuta.