Umorez azaldutako melodrama honen oinarria Fannie Flagen best-sellerra da, Pulitzer sarirako hautagaia izan zena. Antzezpen onenen Oscarren bi izendapen lortu bazituen ere, gehiago jaso zitzakeen. 30eko hamarkadako Alabaman girotua, senarren eraginpean bizi diren emakume batzuen istorio gurutzatua biltzen du. Bizitzaren sekretua? Saltsa.