Ana is turning into a woman. Her father is an old-fashioned politician, head of a parliamentary minority to which Pablo belongs, the young and fiery deputy with revolutionary ideas who likes to show off his honesty in public. He meets ana who, due to her personal circumstances, rigorous and antequated education, is especially open to romance and tumulteous relationship results which has a disastrous effect on the young girls phsychology.